Την Τρίτη 23/06/2026 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το εκπαιδευτικο σεμινάριο στο Γ.Ν. «Βενιζελείου-Πανάνειο», με θέμα την: «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ »
Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κος Αντώνιος Παπαδάκης, Γενικός Διευθυντής Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας Κρήτης –
Υγιεινολόγος MPH, M.Sc., Ph.D., PostDoc ,Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Εποπτών Δημόσιας Υγείας.
Στόχος της δράσης ήταν η ενημέρωση του προσωπικού στην ορθή εφαρμογή του κανονισμνού διαχείρισης των νοσομειακών αποβλήτων.



