Τηλέφωνο: 281340 8000         E-mail: information@venizeleio.gr       Information: EN   DE   FR   IT   RU

Μοντέλο ηλεκτρονικής εποχής στο Τμήμα επειγόντων Περιστατικών

Με σκοπό τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την ταχύτερη και ασφαλέστερη ενημέρωση του πολίτη που προσέρχεται στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Γ.Ν.Η. «Βενιζέλειο», ο σχεδιασμός και οι προσπάθειες της Διοίκησης και του ανθρώπινου δυναμικού του νοσοκομείου επικεντρώθηκαν στην ουσιαστική πληροφοριακή αναβάθμιση των υπηρεσιών ενημέρωσης των πολιτών ενσωματώνοντας καινοτόμες διαδικασίες και ηλεκτρονικές εφαρμογές.

Η έμπνευση της Διοίκησης και η παραγωγική διάθεση του προσωπικού του νοσοκομείου συνθέτουν τα βασικά συστατικά της υλοποίησης του εν λόγω εγχειρήματος.

 

Συγκεκριμένα:

Οθόνη αφής (touch screen) οδηγιών σε 13 γλώσσες: κατά την είσοδο του στο Τ.Ε.Π. ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα μέσω ειδικών οθονών αφής να ενημερωθεί για τον τρόπο λειτουργίας του Τμήματος σε ελληνικά, αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ρωσικά, τούρκικα, σουηδικά, αλβανικά, ιταλικά, ρουμανικά, αραβικά, φαρσί και κινέζικα, προάγοντας την αρχή της ισότητας στην υγεία σε όλα τα επίπεδα.

Ενημέρωση μέσου χρόνου αναμονής στο Τ.Ε.Π.: στο Γραφείο Κίνησης Ασθενών του Τ.Ε.Π. λειτουργεί οθόνη ενημέρωσης του επισκέπτη για τον μέσο χρόνο αναμονής του στο Τμήμα αλλά και το σύνολο των περιστατικών που έχουν προσέλθει έως εκείνη τη στιγμή.

Λειτουργία Προ-Διαλογής (Pre-Triage) περιστατικών: με τη μέθοδο ταξινόμησης των επειγόντων περιστατικών στο Τμήμα Διαλογής, οριοθετείται η κίνηση, «φιλτράρονται» τα περιστατικά ως προς την βαρύτητα τους και παρέχεται πρωτοβάθμια εκτίμηση και ολοκληρωμένη φροντίδα υγείας. Για ακόμα ποιοτικότερη και ταχύτερη διαχείριση των περιστατικών, λειτουργεί η Προ-διαλογή που αξιοποιώντας την εμπειρία επαγγελματιών υγείας, εντοπίζει τα οξέα περιστατικά και τα παραπέμπει άμεσα στο σχετικό ιατρείο χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική εφαρμογή «ΠΑΝΑΚΕΙΑ». Το Τμήμα Διαλογής αποφορτίζεται σημαντικά ενώ οι ασθενείς αντιμετωπίζονται με σεβασμό επιταχύνοντας την εξυπηρέτηση τους.

Ηλεκτρονικός φάκελος ασθενούς: πρωταγωνιστικό χαρακτήρα στην εκτίμηση των αναγκών του ασθενή δίνει στην Προ-διαλογή και το Τμήμα Διαλογής η χρήση του κοινού πληροφοριακού συστήματος «Πανάκεια». Ο επαγγελματίας υγείας έχει ευδιάκριτη και ουσιαστική εικόνα για κάθε περιστατικό μέσω του ηλεκτρονικού φακέλου του ασθενούς με ένα «κλίκ».

Ηλεκτρονική απεικόνιση πορείας εργαστηριακών εξετάσεων: εφόσον κρίνεται σκόπιμη η διενέργεια εργαστηριακών εξετάσεων, ο ασθενής μπορεί να ενημερώνεται από ειδική οθόνη για τη κατάσταση της πορείας και το βαθμό διεκπεραίωσης των εξετάσεων του. Τα δεδομένα προβάλλονται ανά κωδικό περιστατικού διασφαλίζοντας την προστασία των προσωπικών δεδομένων των πολιτών. Ταυτόχρονα στα info kiosks που βρίσκονται στο χώρο αναμονής του Τ.Ε.Π., ο ασθενής μπορεί επίσης να παρακολουθήσει την πορεία των εξετάσεων του αφού σκανάρει το ειδικό barcode που του χορηγείται με τα παραπεμπτικά των εξετάσεων.

Wi-fi παντού: μιλώντας για ηλεκτρονική εποχή, δε θα μπορούσε να μην αναφερθεί η κάλυψη του ΤΕΠ με ελεύθερο δίκτυο ίντερνετ για όλο το 24ωρο (χώρος υποδοχής, χώρος αναμονής, ιατρεία και μονάδα βραχείας νοσηλείας).

Το μοντέλο ηλεκτρονικής εποχής στο Τ.Ε.Π. του Γ.Ν. Ηρακλείου «Βενιζέλειο» έχει σηματοδοτήσει την αδιάκοπη προαγωγή της καινοτομίας στην υγεία ως ένα συστατικό ποιότητας απέναντι στον ασθενή και το κοινωνικό σύνολο. Το παράδειγμα του εξαπλώνεται στο σύνολο του νοσοκομείου με σκοπό να παρέχονται οι βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης ασθενών, με ξεχωριστές ενέργειες και πρωτοποριακό τρόπο.