Το Νοσοκομείο μας δια της παρούσης επιστολής γνωστοποιεί ότι αποδέχεται τη δωρεά ενός (1) τροχήλατου αμαξιδίου ΑμεΑ για τις ανάγκες του νοσοκομείου μας, από τον κ. Κοκολάκη Αλέξανδρο.
Με τη συγκεκριμένη δωρεά αποδεικνύεται έμπρακτα η στήριξη σας προς φορείς που υπηρετούν τη δημόσια υγεία. Τέτοιες ενέργειες αποτελούν λαμπρό παράδειγμα της κοινωνικής ευθύνης που πρέπει να επιδεικνύουν οι πολίτες και οι ιδιωτικοί φορείς σήμερα με στόχο την ανάπτυξη του πνεύματος του εθελοντισμού και της κοινωνικής αλληλεγγύης.
Εκ μέρους της Διοίκησης και του προσωπικού του νοσοκομείου μας σας ευχαριστούμε για την ευαισθητοποίησή σας και ευελπιστούμε στη συνέχιση της στήριξή σας με παρόμοιες πράξεις.