Το Νοσοκομείο μας δια της παρούσης επιστολής γνωστοποιεί ότι αποδέχεται τη δωρεά του χρηματικού ποσού των ενενήντα ευρώ για τη ΜΤΝ του νοσοκομείου μας, από το προσωπικό Δ’ ΚΕΠΑ δήμου Ηρακλείου, προς ένδειξη ευγνωμοσύνης για το έργο που επιτελείται καθημερινά από το ιατρικό και νοσηλευτικό της προσωπικό, καθώς και για τη συμβολή της ΜΤΝ στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών υγείας προς την κοινότητα. Η δωρεά πραγματοποιείται στη μνήμη του κ. Κόμη Γεράσιμου.
Με τη συγκεκριμένη δωρεά αποδεικνύεται έμπρακτα η στήριξή σας προς φορείς που υπηρετούν τη δημόσια υγεία κι ενισχύετε την ανάπτυξη του πνεύματος του εθελοντισμού και της κοινωνικής αλληλεγγύης.
Εκ μέρους της Διοίκησης και του προσωπικού της ΜΤΝ του Νοσοκομείου μας σας ευχαριστούμε για την ευαισθητοποίησή σας και ευελπιστούμε στη μελλοντική σας στήριξη με παρόμοιες πράξεις.