Στις 24 Μαρτίου και στις 27 Απριλίου του 2026 πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση για το προσωπικό του νοσοκομείου με θέμα το νέο σύστημα προτεραιοποίησης των ασθενών στα ΤΕΠ. Εκπρόσωποι της αναδόχου εταιρίας που έχει αναλάβει το έργο από το Υπουργείο Υγείας παρουσίασαν την ηλεκτρονική εφαρμογή του νέου συστήματος. Το νέο σύστημα […]