Τηλέφωνο: 281340 8000          E-mail: information@venizeleio.gr     Γρ. Πολίτη: 281340 8149         Information: EN   DE   FR   IT   RU

Πως μπορώ να μάθω για σημαντικά τηλέφωνα επικοινωνίας;

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να πληροφορηθείτε για όλα τα κύρια τηλέφωνα του νοσοκομείου μας Τηλέφωνα επικοινωνίας Εναλλακτικά, μπορείτε να δείτε τα τηλέφωνα της κλινικής/τμήματος που σας ενδιαφέρει, πηγαίνοντας στην περιγραφή της κλινικής ή του τμήματος από το το μενού Υπηρεσίες και στη συνέχεια επιλέγοντας το τμήμα που σας ενδιαφέρει.

Read More

Πως μπορώ να μάθω για τις θέσεις εργασίας στο Βενιζέλειο;

Όλες οι θέσεις στο ΓΝ Βενιζέλειο απαιτούν επαγγελματισμό, πάθος και τη αντίληψη ότι είμαστε λειτουργοί πάνω από όλα. Για να δείτε προκηρύξεις μόνιμων (και μη) θέσεων κάντε κλικ εδώ (γρ. προσωπικού νοσοκομείου). Για να δείτε πρόσθετες προκηρύξεις που αφορούν την Ελλάδα και την Κρήτη κάντε κλικ εδώ (7η ΥΠΕ). Αν […]

Read More

Πως μπορώ να μάθω τι να έχω υπόψη μου, κατά τη διάρκεια της νοσηλείας μου;

Παρακαλείστε κατά την διάρκεια της Νοσηλείας σας: Μην καταναλώνετε τρόφιμα και μη λαμβάνετε φάρμακα που δεν έχουν καθοριστεί για τη θεραπεία σας από το γιατρό σας. Μπορείτε να χρησιμοποιείτε τα προσωπικά σας είδη και αντικείμενα για να νιώθετε πιο άνετα, αλλά πάντα μέσα στα όρια που επιτρέπονται από το Τμήμα […]

Read More

Πως μπορώ να κάνω συνταγογραφημένες εξετάσεις;

Στο νοσοκομείο μας εκτελούνται παρακλινικές εξετάσεις, βιοπαθολογικές, ιατρικής απεικόνισης και λοιπές εργαστηριακές, μόνο εφόσον ο ασθενής έχει μαζί του τα ηλεκτρονικά συνταγογραφούμενα παραπεμπτικά – για τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ & τους ανασφάλιστους με ΑΜΚΑ (ΦΕΚ 4368/2016 ανασφάλιστοι & ευάλωτες κοινωνικές ομάδες) –  ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΣΤΟΣ (ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ). Επίσης για τα […]

Read More

Πως μπορώ να κάνω εισαγωγή;

Η εισαγωγή σας στο Νοσοκομείο μπορεί να είναι: -Προγραμματισμένη/Τακτική -Επείγουσα (σε ημέρα εφημερίας του Νοσοκομείου) Τακτική εισαγωγή Οι Τακτικές Εισαγωγές πραγματοποιούνται από το Τμήμα Κίνησης Ασθενών, το οποίο βρίσκεται στο Ισόγειο του Νοσοκομείου (Καινούργια Πτέρυγα). Η εισαγωγή μπορεί να γίνει άμεσα μετά από ιατρική εξέταση από τα εξωτερικά ιατρεία ή να […]

Read More

Πως μπορώ να πάρω γνωμάτευση;

  Για να πάρετε γνωμάτευση σε μια νοσηλεία που είχατε, κάνετε αίτηση στο Τμήμα Πρωτοκόλλου του νοσοκομείου μας στις Διοικητικές Υπηρεσίες. Εάν δεν είστε ο άμεσα ενδιαφερόμενος, η γνωμάτευση κατατίθεται από άτομο με έγγραφη εξουσιοδότηση και ταυτοποίηση στοιχείων. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο: 281340 8800. Εναλλακτικά, μπορείτε […]

Read More

Πως μπορώ να πάρω αντίγραφο φακέλου;

Για να πάρετε αντίγραφο του φακέλου σας, κάνετε αίτηση στο Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας (πρώην Γραφείο Πολίτη) στην παλαιά είσοδο του Νοσοκομείου μας. Εάν δεν είστε ο άμεσα ενδιαφερόμενος, η αίτηση κατατίθεται από άτομο με έγγραφη εξουσιοδότηση και ταυτοποίηση στοιχείων. Απαραίτητο είναι να διαθέτετε τον αριθμό ταυτότητας και […]

Read More

Πως μπορώ να υποβάλλω παράπονο/καταγγελία;

Για να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονο ή να προβείτε σε καταγγελία για οποιαδήποτε διαδικασία παροχής υπηρεσιών μέσα στο Νοσοκομείο, μπορείτε να απευθυνθείτε στο Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/ριών Υπηρεσιών Υγείας (πρώην Γραφείο Υποστήριξης του Πολίτη), που στεγάζεται στην κεντρική είσοδο του Νοσοκομείου. Το γραφείο είναι αρμόδιο για την παράδοση σε κάθε πολίτη ή […]

Read More

Πως μπορώ να μάθω για το επισκεπτήριο;

Τo επισκεπτήριο στο Νοσοκομείο καθορίζεται από την Διοίκηση του Νοσοκομείου τις παρακάτω ώρες: Η τήρηση του ωραρίου επισκεπτηρίου είναι αυστηρή και απολύτως απαραίτητη, μιας και έτσι διευκολύνεται η ανάρρωση των ασθενών και τo έργο ιατρών και νοσηλευτών. Οι επισκέπτες και οι συνοδοί πρέπει να απομακρύνονται από τους θαλάμους και τους […]

Read More
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com